torsdag 19 augusti 2010

Min stund

Borde också gå och lägga mig, har ju lyckan att ha en morgonpigg liten krabat som glädjestrålande kommer in till mig på morgnarna, men denna stund, när huset i övrigt sover, är min stund. Så har det varit så länge jag kan minnas och var jag än befinner mig. Tankarna får s a s fritt spelrum, många idéer föds under dessa stunder. Om någon från mitt jobb läser detta så sägs det nog Ohoh!, vilket betyder "varningsflagga", nu är hon på gång, hur ska vi hinna/orka...".

Idéer är inte tunga att bära och tänk vad världen skulle stå stilla utan idéer!
Man behöver ju inte genomföra alla och alla bör inte genomföras...

Idag har jag funderat på om det inte är dags att katalogerna från Stoff & Stil dimper ner i brevlådan och nu har jag läst på - de är nog på gång snart. Rekommenderas för er som vill ha idéer eller kanske handla tyg...
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver en rad eller två!
Det är lättare att kommentera nu, prova!