fredag 10 september 2010

Framme på jobbet

Klockan är 8, solen skiner, det är varmt...
Vill inte gå in! Drar på det en stund.

Tar kameran med mej och går en sväng.

Vill fånga det fina






Måste väl gå in...
Möts av undrande kollegor. Någon hade sett mig promenera åt "fel" håll, dvs på väg från jobbet, någon annan såg mej stå i gräset med kameran... och ja, vem vet? Kanske kanske jag börjat bli senil, för visst var det en gång någon som promenerade iväg och inte hittade tillbaka...
Kära kollegor: Jag gillar er också!
Men nästa gång kan ni väl komma ut och leta för man vet ju aldrig!

7 kommentarer:

  1. Du börjar likna Hannu Sarenström när du "irrar" runt med din kamera....ha ha. Skämtar bara. Sluta inte, för det är så roligt att se dina fina bilder. Visst var jag duktig som skickade ett litet livstecken.....har varit lite mycke ett tag nu.

    SvaraRadera
  2. Ja Hannu kan ju alltid vara en mentor! Han har många fina bilder och hittar det lite udda. Men jag tror inte att jag låter som honom när han irrar runt med kameran! Men det kanske kommer..
    Och ja! Kul att höra från dej. Har ju börjat bli lite orolig. "Kommentera mera!" eller maila eller messa eller nåt...
    Undras hur hon har det i Arvidsjaur?

    SvaraRadera
  3. Christina "ullstina"11 september, 2010 17:55

    Håller med . Fina o udda bilder,men nog verkar du har fått en släng av nåt Hannu virus....hon är i Arjeplog ! Annars var det ju rätt...lite virrig men du är förlåten.Jag är ok, nu ska jag starta igång kardmaskinen ett tag....Tjingeling !

    SvaraRadera
  4. Massa fina bilder både i detta och föregående inlägg. :)

    SvaraRadera
  5. Hah! Då hade jag ju rätt! Jag sa Arjeplog men hennes bror sa Arvidsjaur och ja, han borde ju veta... Det ska han få höra!
    Och det där med Hannu: Tänk dej Hannu, Hyacinth och så jag... Ska du med ut en sväng?

    SvaraRadera
  6. Oroliga blev vi men kaffet lockade visst mer än att börja leta...:)

    SvaraRadera
  7. Jo tack det märkte jag ju. Ska tänka på att ta med kaffetermosen när jag ger mig iväg! Då kan det ju finnas visst hopp om att bli upphittad.
    Som sagt: Jag giller er också. ♥

    SvaraRadera

Tack för att du skriver en rad eller två!
Det är lättare att kommentera nu, prova!