måndag 15 november 2010

Early in the morning...

Det är inte varje dag jag beger mig mot Älvsbyn 6.30 på morgonen. Men onsdagen den 27 oktober gjorde jag det... Jag hade missat att betala besiktningsavgiften vilket innebar att min bil skulle få körförbud inom kort om jag inte lyckades fixa en tid snarast. Mannen  hittade, (med datorns hjälp - fiffigt värre!) en tid 7.30 i Älvsbyn! Eftersom jag ändå skulle dit den dagen så fick det bli så. Besiktningen var snabbt avklarad, fick dessvärre lite klagomål på bromsarna så det blir till att beställa ny tid. På verkstaden. Money, money, money...
När jag körde därifrån hade solen också börjat vakna.
Mot Folkhögskolan och dagens projekt.  
På toan fick jag ett inredningstips! 
Praktiskt värre. Inga tidningar som ligger och skräpar...

Vill du veta vad jag gjorde i Älvsbyn förutom att besikta bilen kan du klicka här.
(Kanske ska lägga till "känd från pressen"... Ska fundera på det.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver en rad eller två!
Det är lättare att kommentera nu, prova!