onsdag 8 december 2010

I väntans tider

Om två veckor är de här.

6 kommentarer:

  1. Ja, bara två veckor kvar! Idag har jag ändrat Emils vaccinationstid- egentligen hade han fått den dagen innan vi flyger men jag kände att det var lite till att utmana ödet. Nu blir det på fredagen innan, så han får ett par dagar på sig att återhämta sig...

    Två veckor ja! Ja, tiden har sprungit iväg, känns inte längesedan jag bokade flyget och mailade tiderna till dig!

    SvaraRadera
  2. Lös gåtan: Från vilket fönster är fotot taget?

    SvaraRadera
  3. Ett av rummen där uppe ser det ut som, men det är två år sedan jag var uppe sist så närmre än det vet jag inte...:)

    SvaraRadera
  4. Det är lillfönstret uppe mellan soffan och TV:n. :p Eller hur?

    SvaraRadera
  5. "Hur svårt kan det va'?"
    Man kan ju tro vi bor i ett slott..

    SvaraRadera

Tack för att du skriver en rad eller två!
Det är lättare att kommentera nu, prova!