fredag 17 december 2010

Snart

 kommer änglarna att landa...

(Favoritlåt med Ulf Lundell)

5 kommentarer:

  1. Hjärtegryn heter dom. Iaf en av dom titulerar sig så, nummer två säger ju inte så mycket än!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ingen mormorr som har lust att följa med?

    SvaraRadera
  3. När jag skrev inlägget tänkte jag faktiskt inte särskilt på mina ♥gryn men när jag såg det färdigt så dök de upp hos mig också!

    SvaraRadera
  4. Ja du vet, landa...., sturupresa....,snö...Så tänkte jag. Å visst, hade ni inte haft så mycket snö så hade jag kanske flugit med....Eller hur är det nu? Har vi mer i söder tro?

    SvaraRadera
  5. Men Karin! Du är ju norrlänning! Att du inte vet om det själv är ju en helt annan sak.
    Och vad gäller snömängd så sa de i morse på TV (o då är det ju sant) att det är lika mycket snö i hela landet. Så bara kom.
    PS: Kan nästan inte fatta att det är drygt två dagar till de landar, och på Kallax - inte Sturup... :)

    SvaraRadera

Tack för att du skriver en rad eller två!
Det är lättare att kommentera nu, prova!