fredag 24 juni 2011

Närgånget








Grattis till min svåger Bert som fyller år idag! 

4 kommentarer:

  1. Ha en riktigt skön midsommar alla ni där långt uppe i norr!
    Ev drycker till sillen i dag lär få serveras under paraply och bakom vindskydd i både norr och söder!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej! Har just tänkt att det var längesedan du kommenterade!! Roligt höra från dej!
    Ja om vädret finns mycket att önska men jag hann iaf sitta ute och dricka en mugg kaffe när solen tittade fram mellan molnen en liten stund.
    Ingen norrsväng i sommar? Stugan är ledig... =)
    Kram och ha en skön midsommar! Ta snapsen inomhus!

    SvaraRadera
  3. Hej du och tack för besöket på min blogg :o) Du får med förtjusning "stjäla" idén med en tacksamhetstanke om dagen! Vill du dessutom låna mina bokstavsbilder är det fritt fram.

    Här på Åland skiner solen just för tillfället och det är runt 17 grader i skuggan. Från söder blåser det måttliga 5 m/s, så det ser ut som kvällen kan bli såväl behaglig som relativt myggfri afton.

    Ha en fin midsommarafton däruppe i knottriket! ;o)

    SvaraRadera
  4. Nina: Jag har sparat alla dina bokstäver och går och grunnar på vad jag ska välja till respektive. Det kommer! Titta gärna in och se vad det blir. (Vet inte när första kommer dock). Roligt få en kommentar från Åland! Själv har jag aldrig varit dit men förr eller senare ska det bli har jag tänkt.
    Ha det gott! Hälsningar från norra delen av Sverige.

    SvaraRadera

Tack för att du skriver en rad eller två!
Det är lättare att kommentera nu, prova!