lördag 3 september 2011

Bloggkoll och lotteri

Eftersom jag har varit inne cybervärlden väldigt sparsamt senaste veckorna så har jag inte kollat de bloggar jag följer på länge. Ibland är det så skönt att ta datapaus, kanske särskilt när jag sitter en hel del vid datorn på jobbet. Idag har jag uppdaterat mig så nu är jag, åtminstone delvis, med igen. Jag ska fortsätta kolla bloggar lite senare. Har i alla fall skickat iväg någon kommentar till min svårdotters blogg och sett en hel massa fina bilder som min fotograferande barndomsvän tagit vid Lofoten. Så läste jag att min åländska bloggvän (Kärringbloggen Stjärnkraft, vem kan motstå det?) har utlottning på g. Hon lottar ut fröer och det var så skönt att tänka bortom vintern som väntar så det anmäler jag mitt intresse till! Du kommer till lotteriet i hennes blogg genom att klicka här. Hennes blogg har gett mig en del inspiration till några virkprojekt så den som är intresserad av sådant kan titta på fler inlägg. Jag har även fått andra idéer av Nina men de ruvar jag på tillsvidare! Återkommer!

Nu stampar snart mannen och vill iväg och jag ska med så tjingeling så länge!

(Nu har jag gjort 2 inlägg idag!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver en rad eller två!
Det är lättare att kommentera nu, prova!