onsdag 11 januari 2012

Lättlurad...

Plötsligt blev ena familjen Selberg komplett.
Trots att jag fått en hint (av misstag) så var jag helt ovetandes när det hände.
Helt otippat stod mamma Sara plötsligt i hallen i Åkerby. 
Abbe fick följa med till tåget och hämta henne och lyckan var nog total tror jag så som han hade saknat henne. 
Nu väntar jag på mormor och morfar, moster och kusiner. Rätt som det är så står de nog här! 
Ni är så välkomna! 
Samma dag som Sara kom så åkte dottern tillbaka till Umeå och jobb och plugg. Julen är slut för denna gång.  Nu återstår bara spåren men det finns det som är roligare än att städa bort jul...
Och att blogga har jag inte tid med, får väldigt mycket hjälp så fort datorn kommer fram.
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver en rad eller två!
Det är lättare att kommentera nu, prova!