torsdag 29 mars 2012

Hmm..

Lika fort som jag blev med iPad, lika fort lämnade jag tillbaka den. Det var ett måndagsex! Kameran var trasig, det är inte mig det är fel på! I alla fall inte Det felet.. När de sa att den måste in på rep vilket skulle ta två-tre veckor, för en padda som jag köpte för mindre än två veckor sedan och som jag inte ens har betalat än, då hävde jag köpet. Beslutade att återgå till ursprungliga planen och hålla mig till android. Så nu sitter jag här med en Samsungplatta istället och så enkelt! Några knapptryck så kom mina bilder och kontakter hit som genom ett trollslag. Inget krångel med att gå via datorn och itunes.. Och det går att blogga precis som vanligt! Nice!
Om en timme är det fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver en rad eller två!
Det är lättare att kommentera nu, prova!