lördag 5 februari 2011

Positivt tänkande

Några fördelar, som gör det faktum att mina älskade gryn inte är här, lite mindre trist: 
* Jag får hålla i båda mina sticknålar själv.
* Jag får gå på toa själv! Jo jag klarar att lyfta upp locket och att spola - än så länge iaf.
* Ingen bebisgråt när maten är för långt borta eller när vagnen gungas för stillsamt. 
* Jag får äta hela bullan alldeles själv.
* Slipper blöjdoft.
* Behöver inte sjunga samma visa "igen" och "igen"...
* Slipper kommenderas av en treårig kontrollchef. Han har minsann styrt och ställt var jag ska stå, när jag får gå, bestämt att och när jag ska ropa på honom...
 Meeen:


Saknar er!
Det är lite tyst och även om farfar gör sitt bästa för att fylla tystnaden så är det inte detsamma...
Men nu ska jag börja tänka på kvällens födelsedagsfest!
Kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver en rad eller två!
Det är lättare att kommentera nu, prova!