måndag 15 augusti 2011

Min sommar, 24 juli. Kusinbesök

Vår bil har ju stått tre veckor på verkstad i Umeå i sommar, nästan hela min semester. Jag fick åka en extrasväng till Umeå för att byta hyrbil och passade då på att hälsa på min kusin/kompis som flyttat till Umeå för några år sedan. Jag hämtades till stugan i Holmsund, en stuga med havet som granne. Jag fick också träffa Anettes barn och barnbarn, de senare har jag aldrig träffat förr så det var lite extra kul.


Det var ett väldigt fint ställe och som sagt, så roligt att träffa  
Tyvärr tog mitt kamerabatteri slut så det blev inte så mycket fotat men några idéer fick jag med mej.

Återbruk av gamla fönster och plåtburkar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver en rad eller två!
Det är lättare att kommentera nu, prova!