torsdag 10 november 2011

Dagisdag

Idag har jag varit på dagis! Det har jag i och för sig varit många gånger även senaste åren men då har det varit i jobbet. Nu var jag där som farmor och det är en helt annan sak! Blev påmind om tiden som dagisförälder och det är ju rätt länge sedan nu...
Barnarbete, högst frivilligt sådant men dock.


Och inte nog med att jag hade möjlighet att vara med en stund på dagis (jag vet att det heter förskola men det bryr jag mig inte om!) när jag skulle hämta pojkarna, jag har kört automatväxlad bil för första gången någonsin. När vi åkte från dagis körde vi till Kävlinge och hämtade mamma Sara som kom med tåget och det gick bra det också. Imorgon ska jag till Lund och det lutar åt att jag kör själv, får väl se om jag hinner fram till seminariet...
Fortsättning följer.

God natt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver en rad eller två!
Det är lättare att kommentera nu, prova!