torsdag 3 november 2011

Tidsfördriv

Inte har jag trott att jag skulle sitta på Arlanda med datorn igång men det är just vad jag gör just nu. Men något måste jag ju pyssla med när jag har drygt tre timmar att fördriva här... Jag håller nog verkligen på att bli en sådan där datanörd.
Vara hur det vill med den saken, om några timmar är jag förhoppningsvis i Göteborg hos son nr 2. Har inte besökt honom sedan han flyttade tillbaka till Göteborg så det blir extra skoj.
 Stannar hos Peter över helgen och sedan blir det tåg (tror jag) till son nr 1. Och barnbarnen. Och svårdottern. Förhoppningsvis hinner jag träffa några fler också.

  
När Emil kom till världen (juli 2010) var Peter och  hälsade på sin bror och fick vara hundvakt och välkomna sitt nya brorsbarn hem till gården. (Där fick jag till det Sara!)
Kram på er allihop, ses snart!

Och nu har jag en timme kvar...

2 kommentarer:

  1. Vaddå...BLIR datanörd???
    Hursomhelst!...ha det gott söderut!

    SvaraRadera
  2. Haha, allt är relativt! Det går ju flera dagar mellan mina inlägg.. Jag brukar tycka det är överdrivet att plocka fram datorn på flyget o liknande ställen, men oj vad tiden gick fort!
    Och nu sitter jag i soffan hos Peter. :)
    Ha en bra helg o hälsa!

    SvaraRadera

Tack för att du skriver en rad eller två!
Det är lättare att kommentera nu, prova!