söndag 5 februari 2012

Det bor en katt i mitt hus.


Det är inte min katt. Bara så ni vet.
"Problemet" är bara att jag gillar katter. Och de flesta verkar gilla mig eller i alla fall mina garner när de rör på sig. 


Den här katten gillar dammsugarslangen också och den kan vara bra att ha till mycket.
Man kan ligga ganska bekvämt och sova en stund

och i brist på kattgubbar får snabeldraken duga... 
Här var Geisha sysselsatt ett bra tag. Gensvaret var dock svalt.

Tvättstället är en favoritplats, särskilt när man ska borsta tänderna.

Det finns en massa mer saker som Geisha tycker om men det får vi ta en annan gång.
Jag ska väl ha nåt mer att blogga om!

Imorgon är det måndag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver en rad eller två!
Det är lättare att kommentera nu, prova!