onsdag 21 juli 2010

Barnbarn

Foto: Min svärdotter
För fem dagar sedan kom vårt andra barnbarn och i ett huj växte storebrors fötter! De fötterna är 2 år och snart 10 månader unga. Har inte hunnit träffa lilleman än men om några veckor kommer jag! Att vara farmor är inte alls dumt, det som är dumt är att Sverige är så avlångt och att vi bor i varsin ände. Men dock i samma land. Allt är relativt.
Jag försöker intala mig själv att jag inte är ett dugg avundsjuk på mormor som bor ett par mil ifrån men jag lyckas inte så bra... Skickar lite morr-morr dit så länge! Denna mormor pysslar också en hel del med hantverk och gör bl a väldigt fina ljus som jag återkommer till när jag har en bra bild att visa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver en rad eller två!
Det är lättare att kommentera nu, prova!