måndag 26 juli 2010

Lite virkat


Mina muddar som jag
hittade mönster till i
"Tid att virka".
Den ljusa sidan är rätsidan men det funkar att vända dem också!






Grytlappar, underlägg eller vad man nu vill ha dem till... Roliga att virka är de i alla fall och fort går det! Såg sådana hänga i handduksformat i ett skyltfönster hemma i Boden och nu kan jag också!














Och så en favorit: Kråkan! Har virkat den efter en bild jag såg på nätet. Just nu hittar jag inte webb-adressen men återkommer med den så snart jag hittar den! Om någon känner igen honom får ni gärna meddela så jag så snart som möjligt få hänvisa!
Kråkan ska få kompisar är det tänkt. Någon gång.
Tillägg 3 augusti: Nu har jag hittat bloggen! Där har min kråka sina släktingar... Titta in till Talamodspåsen om du vill se fler kråkor.

Krax på er!

2 kommentarer:

  1. Ann-sofi Andersson26 juli, 2010 23:48

    Den kråkan var ju underbart snygg....=)
    Undra om det är Mamma Mu´s kråka ??

    SvaraRadera
  2. Perhaps!
    Kul att du tittat in Sofi! Då är det Sollan kvar... /Kram fr Åkerby

    SvaraRadera

Tack för att du skriver en rad eller två!
Det är lättare att kommentera nu, prova!