tisdag 22 maj 2012

Så var de dagarna förbi.

Testade Norwegians Wifi igår när jag flög hem. Jag hann dock inte publicera inlägget men här är det:

Skrivet en massa tusentals meter uppe i luften.
Som vanligt är det med blandade känslor jag vänder norrut. Det är förstås skönt att komma hem men det är trist att lämna mina skåneskruttar... Och nu var det dessutom riktig sommarvärme där och hemma har det varit minusgrader i natt. Men so what, vi har sommaren framför oss! Och dessutom väntar jobbet också så det finns inte så mycket tid att njuta av sol och värme än. Lika bra det dröjer lite till. 
Det är det som kallas positivt tänkande tror jag.

Och så har jag fått en utmärkelse!

 En stolt Abbe överräckte denna fina mugg med hjärtegryn på.

Ha det fint!

3 kommentarer:

  1. Nu har vi sommarvärme på riktigt! Dagarna går så fort när du är nere i skåneland, men du återkommer ju!Ha det så bra o sköt väl om dej!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kanske blir här vi ses nästa gång? Kram!

      Radera
  2. Välkommen hem till värmen...eller hur? Betyder detta att du är i Boden den 2 juni? Vore väldigt roligt i så fall!
    I Kalix är det cirkus och upp och ner...jag slår snart knut på mig själv...mer detaljer när vi ses!
    Hoppas att det blir snart, annars hörs vi!
    Kram "gamla" vännen, jag behöver dig!

    SvaraRadera

Tack för att du skriver en rad eller två!
Det är lättare att kommentera nu, prova!