onsdag 6 juli 2011

Regnig spegling

Jag har inte lagt av med bloggandet.
Men jag kom verkligen av mig när jag raderade en massa bilder. Och än har jag inte rört kameran... Frågade en som det sas skulle kunna mycket om kameror och fotografering men han trodde inte att det går att rädda bilderna. Han var dock lite osäker så han skickade mig vidare, väntar på svar och under tiden ligger kameran orörd. 
Idag har jag haft besök. Två kollegor har varit här och vi blandade jobb med mat och civilt prat... Trevligt! Och en hel del av höstens planering angående kommunikation, teckenkurser mm, är klar. Synd bara att det kom en riktig regnskur just när de kom, jag hade laddat för en planeringsdag i solen!
Nu har jag bara en dag kvar att jobba och sedan är det semester!
Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver en rad eller två!
Det är lättare att kommentera nu, prova!