måndag 18 oktober 2010

Lamm till salu!

Tittut!

"Glittra"

OBS: 
Om någon som råkar läsa detta är intresserad av att köpa Helsingefår så är jag till salu låter min "husse" hälsa. Det finns också svart-vita och grå-vita tacklamm. Vi är väldigt fina och har mycket fin ull!
Vi bor i Åkerby som ligger några mil utanför Boden.

Mina kompisar Gloria och Garbo som också är till salu. 


Här är de med sin mamma Pinglan (som inte är till salu...).
Intresserad?
Skriv ett mail till borje.selberg@spray.se


6 kommentarer:

  1. Vilka finisar! Ser att ni har hunnit klippa, det har jag kvar att göra sedan är det bara baggsläpp innan vinter-lugnet lägger sig i stallet.

    SvaraRadera
  2. Jajemen, här är det klippt!
    De tappade ullen när jag var i Skåne... Så precis som vanligt är jag inte ett dugg delaktig i det. Håller mig undan! Men ullen är i säckar och väntar på mej. :)

    SvaraRadera
  3. Ann-sofi Andersson19 oktober, 2010 07:30

    Något lamm kan jag ej köpa..det är redan fullt i garaget....=)
    Men lammkött är gott....
    Ann-sofi

    SvaraRadera
  4. Men ullen Sofi! Du kan få en varm tröja och no problems med gräsklippning! Då hinner du virka en kråka också! :)

    SvaraRadera
  5. Ann-sofi Andersson19 oktober, 2010 20:42

    Nix, någon ull vill jag ej ha´...det kliar..och en gräsklippare har jag redan i garaget.....så jag skulle nog äta upp dom...för vem kan motstå lammkött....=)
    Ann-sofi

    SvaraRadera
  6. Ann-sofi Andersson19 oktober, 2010 20:44

    Jag hade ju hoppas att jag hade kunnat köpa en kråka av dig.....
    Ann-sofi

    SvaraRadera

Tack för att du skriver en rad eller två!
Det är lättare att kommentera nu, prova!