onsdag 27 oktober 2010

forts

I filmen (se föregående inlägg) letades det efter meningen med livet. Hur det gick ska jag inte avslöja ifall att någon tänker se filmen. En vacker och bra film, Julia R är alltid bra, men ska jag vara ärlig var jag för trött och stressad för att ha en riktigt skön biostund. Gårdagen var en dag full av alltför mycket och det visade sig genom att jag började tappa trådar både här och där. Snacka om vimsig! Undrar om sånt är smittsamt? Jag har en kollega... ja, det kanske jag tar en annan gång...

Ikväll blir det inte mer än så här! 
Godnatt.

4 kommentarer:

  1. Mmmm... märkte det. Det där med vimsigheten.

    SvaraRadera
  2. Nä nu förstår jag inte vad du menar... ♥

    SvaraRadera
  3. Men Marianne, du brukar väl inte stressa upp dig...du är ju lugnet själv...eller?

    SvaraRadera
  4. Just det! Det måste vara kollegan som smittat alltså!

    SvaraRadera

Tack för att du skriver en rad eller två!
Det är lättare att kommentera nu, prova!