torsdag 7 oktober 2010

Det är dags..

Men nu är det dags att åka hem. Abbe och jag är inte alls överrens på den punkten. Han är mycket bestämd med att farmor ska stanna. Punkt.
 Alltid jobbigt att lämna dem... Men får ju liksom komma ihåg att denna resa var lite bonus! De hade ju som sagt ingen aning. Och det är ju inte sååå länge till jul. Säger jag nu när jag sitter i skåneköket och inte har åkt än...
Jag är i alla fall väldigt glad att jag inte väntade till jul med att träffa dem! Abbe har ju sedan tre år mitt hjärta och jag har en stor del av hans men Emil är ju en liten ny bekantskap och det händer massor i hans liv nu och fyra månader är evigheter... Tur det finns dator och webkamera!
Vi ses i cyberrymden eller nåt!

Nu är det bara vänta och se hur det går att komma hem... Teknikerstrejk på flyget och vad det då kan innebära. Än har jag inte fått någon meddelande om inställt flyg. Det tråkigaste skulle vara att bli strandsatt i Stockholm. HÄR kan jag ju stanna några dagar till...

4 kommentarer:

  1. jag hoppas att din resa hem gick bra!
    abbe pratar mycket om att du skulle hem till farfar nu. "O DU! ALLA DJUUUUREN!"

    vi ses i cyberspace!

    SvaraRadera
  2. Vad då värsta som kan hända...att bli strandsatt i Sthlm...det går bussar ut till Värmdö och Gustavsberg! Man kan ju passa på...eller?
    Välkommen!

    SvaraRadera
  3. Ann-sofi Andersson08 oktober, 2010 08:14

    Ser ju att Albert har en Lule` Hockey mössa på sig och det är ju kanonsnyggt....

    SvaraRadera
  4. Resan gick bra! Kom hela vägen hem enl planen... Förlåt min kära vän, naturligtvis kan jag stanna i Sthlm men inte när jag är inställd på att komma hem och då vill jag ju ha tid och inte behöva passa avgångar du vet.
    Och Sofi: Han hejar på luuule!

    SvaraRadera

Tack för att du skriver en rad eller två!
Det är lättare att kommentera nu, prova!