söndag 31 oktober 2010

"Jag har inte tid..."

Det är mycket jag vill hinna...
Tid, det är en prioriteringsfråga. 
Jag gillar inte när mannen säger att han inte har tid... I alla fall inte när det står för "jag vill inte". Säg det då. Skyll inte på tiden...

Bloggande med allt vad det innebär, leta foton och/eller fotografera, fundera vad jag ska göra för inlägg osv, är väldigt roligt men det tar tid! Och det finns ju så mycket jag vill göra, många påbörjade projekt och många på idéstadiet. Hur 17 ska jag hinna allt? Och nu är det julmarknader och hantverksmässa, det är också roligt.. 
Varför kan man inte jobba två dagar och vara ledig fem? 
Ska fundera på att skriva en motion... 

Kommande vecka ska jag faktiskt göra det! Jag ska jobba två dagar och alltså vara ledig fem!
Så nu har jag lite mer tid!  

2 kommentarer:

  1. Men Marianne...återigen...DU ÄR JU EN LUGN PERSON!!! glöm alla måsten...man lever bara EN gång!
    Kram från
    Gammelvännen

    SvaraRadera
  2. Tack för påminnelsen!
    Jag har inte så många måsten, de är jag bra på att välja bort, men jobbet tar ju så mycket tid... Det är det som är "problemet". Och att det finns så mycket roligt som jag vill göra! (Att jag har ett himla bra jobb är ju en helt annan sak...) ♥

    SvaraRadera

Tack för att du skriver en rad eller två!
Det är lättare att kommentera nu, prova!